۱۳۹۱ اسفند ۴, جمعه

ایجاد شبکه اجتماعی - توجه لطفا

سلام
زندگی روی یک روال معمولی و یکنواخت در جریانه. خرید ، دنبال کار گشتن، آخر هفته با دوستا بیرون رفتن، مهمون بازی و ...علت اینکه من اینجا همه جزییات رو نمی نویسم اینه که فکر می کنم دوستای خوبم زحمتشو می کشن و توی وبلاگاشون کلی اطلاعات در مورد تمام اینا میدن و من تا حالا مورد جدیدی پیدا نکردم. البته اگر برم جای جدید و چیز جدیدی ببینم حتما در موردش می نویسم. 
و اما بریم سراغ موردی که می خوام در بارش بنویسم . چند روز پیش رفتم welcome center. قرار داشتم برای ورک شاپ کاریابی. یه خانم به اسم لوسیانا مسول این کار بود . اول رزومه منو نگاه کرد و خوب گفت شکل کلیش خیلی خوبه، یه چند مورد ایراد هم داشت که برطرف کرد. اما  مورد اصلی که روش خیلی تاکید کرد ایجا یک شبکه اجتماعی یا ایجاد ارتباط بود یعنی همون networking and connection. نظرش این بود که این سریعترین راه برای پیدا کردن کار هست. یه چند تا جزوه و کتاب PDF هم داشت که بهم داد. اما متاسفانه من هیچ community ایرانی اینجا نمی شناسم که از اونجا شروع کنم. قراره از کتابخونه شروع کنیم و بریم سراغ community های دیگه که توی منطقمون هست. اما من می خوام از همین وبلاگ هم برای این کار شروع کنم. توی این 3-4 سالی که این وبلاگ رو می نویسم با خیلی ها آشنا شدم. امیدوارم که اینجا رو بخونین ... شما که توی تورنتو کار می کنین و یا جای دیگه و اینجا آشنا دارین می تونین توی پیدا کردن کار به من کمک کنین؟ زمینه کاری من تدریس زبان و کارهای دفتری هست. 
از توجه شما ممنون

بعدا نوشت: الان کلی ازتوجه شما انرژی گرفتم...از همتون ممنون

۹ نظر:

بانو گفت...

خیلی فکر خوبی کردین!
به نظرم ماها اینجا توی اینترنت برای خودمون یه جامعه‌ی بزرگ تشکیل دادیم و اگر یه کم به هم اعتماد داشته باشیم می‌تونیم از مزایای داشتن این جامعه‌ی گسترده استفاده کنیم

من متاسفانه ونکوور هستم، وگرنه به دوستای ایرانیم معرفیت می‌کردم، شاید یکیشون برات یه کاری داشت

امیدوارم برات نتیجه‌بخش باشه و زودتر یه کار خوب پیدا کنی :)

ناشناس گفت...

سلام . این نتورکینیگ و کانکشن منظور پارتی هست نه شبکه های اجتماعی. پارتی حرف اول رو میزنه تو کانادا

ویدا گفت...

متاسفانه من که ایرانم اما مطمئنم بزودی خبرهای خوبی بهمون میدی عزیزم .

Shouka گفت...

بانو جان به هر حال از توجه شما ممنون

دوست عزیز ناشناس، من نمی دونم شما از کجا صحبت می کنی اما ترجیح می دم به جنبه مثبت کلمه کانکشن فکر کنم.

امیرحسین گفت...

سلام دوباره . من همون ناشناسم . برا نتورکینگ به این سایت یه سری بزن
http://www.accestrain.com/

موفق باشید .

Shouka گفت...

دوست ناشناس ممنون

siamak گفت...

سلام
حتما تو سلایت jobbank که دولتی هم هست سر بزنید و یه سری شرکتهای کاریابی هستند که براتون کار پیدا کنن آگهی هاشون تو همین سایت هست
موفق باشید

پریسا گفت...

سلام شوکا جان.

درسته نتورکینگ در پیدا کردن کار حرف اول رو میزنه. گروهی در تورنتو به نام toronto iraniand هست که یک شبکه اجتماعی خوبه.
http://groups.yahoo.com/group/TorontoIranians/
من هم عضوش هستم و اگر دوست داشته باشی عضو باشی و خبر ها رو دریافت کنی، دوستان موقعیت های کاری رو که در محل کار خودشون باشه هم شیر میکنن و ممکنه کاری مورد علاقه ات پیدا بشه.

اگر دوست داشتی رزومه ات رو برای من هم بفرست تا اگر موردی در دوستان و آشنایان پیدا شد، بتونم رزومه ات رو بهشون بدم.
ایمیل من هست ptroozberooz@yahoo.com
برایت آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم.

Shouka گفت...

پریسای و سیامک عزیز واقعا ممنون. خیلی احساس خوبیه وقتی میبینم که شما به مسئله من توجه می کنید