۱۳۹۱ آذر ۱۵, چهارشنبه

فردا داریم میریم

 ببخشید که اینقدر دیر دارم پست می زارم. خیلی سرمون شلوغ بود. مرسی که سر می زنید.
 
حتما خبر دارین که بلیط بعضی خطوط هوایی دوبرابر شد، واسه همین ما ترکیش ایرلاین گرفتیم. سه نفریمون شد 8570000 .  6 دسامبر یعنی فردا . بقیه مسائل هم مثل بقیه دوستان. دیگه گفتن نداره.
خسته هستیم . مثل همه رفتن ها. جمع کردن ، خداحافظی، دلتنگی، ...اما باید رفت. هیچی توی دلم  رو خالی نمی کنه بجز یه چیز، نگاه مادرم. دلم می خواد داد بزنم. دلم پر از غم میشه. کاش می شد با خودم ببرمش. شاید باورتون نشه اما  حتی به نرفتن فکرکردم. فردا تا فرودگاه باهامون میاد.  شما بگید چجوری باهاش خداحافظی کنم. خیلی سخته...بگذریم.

 فعلا واسه یه ماه  یه سوییت یه خوابه گرفتیم توی هتل le merci ، نورت یورک. شبی نود دلار ..

بانو جان و ویدای عزیز ازتون ممنونم که همراهم هستین

هر اطلاعات جدیدی بگیرم حتما به همه خبر می دم. فعلا خداحافظ

 

۳ نظر:

ویدا گفت...

خوب بسلامتی . احتمالا وقتی اینها رو میخونی کانادا هستی براتون آرزوی موفقیت میکنم فقط ما رو بیخبر نذارین .

ناشناس گفت...

مبارکه دارید میایید. باور کن الان مثل قدیم ها نیست که مردم می رفتند و سال ها نمی تونستند برگردند. شما می ائید اینجا و خیلی زود می تونی برای مادرت اقدام کنی خودتون هم می تونید وقتی به درآمد رسیدید زود به زود به ایران برید. بعد از یکی دوسال غربت مفهومشو از دست میده فقط حس می کنی دنیات بزرگتر از قبل شده. الان با توجه به دلهره های خودتون برای یک شروع جدید فهمیدن حرف های من برات سخته اما بعدن خودت متوجه میشی که اونقدر ها هم سخت نبود. به هم قول بدید گریه نکنید و قرار دیدار بعدی را همون جا تو فروگاه برای شش ماه بعد بذارید. تلفن هم که خیلی دلتنگی ها را کم کرده.
موفق باشی
نازنین

بانو گفت...

ایشالا به راحتی و سلامتی برید و مستقر بشید...
منتظر خبرهای خوب ازاونطرف هستیم :)