۱۳۹۱ آذر ۲۳, پنجشنبه

سلام از تورنتو

سلام به هر کی اینجا رو می خونه
 
این که چی شد با یه هفته تاخیرنوشتم: بهع علت یه گیر توی پاسپورت آرینا و همسر که توی دبی صادر شده بود و محل اقامت هم دبی بود، توی فرودگاه به ما اجازه سوار شدن به هواپیما رو ندادن. اینکه مجبور شدیم با چقدر دوندگی مشکل رو حل کنیم و بابت بلیط جریمه بدیم و... بماند. دوست ندارم اصلا دیگه بهش فکر کنم. 
به هر حال 12 دسامبر پروازمون رو بوک کردیم و الان دقیقا 24 سا عت هست که تورنتو هستیم. پرواز ترکیش نسبتا خوب بود اما بعضی از مهمانداراش خیلی خوش اخلاق نبودن. در کل راضی بودیم. وقتی رسیدیم توی فرودگاه تقریبا 1 ساعت درگیر بخش مهاجرت بودیم. اما گمرک ازمون فقط پرسیدن از ایران قراره برامون باری بیاد یا نه؟ گفتم نه و سریع گفت welcome بفرمایید برید. برخورد کانادایی ها خیلی عالی بود.
امروز یعنی 13 دسامبر رفتیم یه خرید کوچولو از سوپر مارکت محل کردیم  که خوب بنظرم گرون بود. بعدش هم یکی از دوستان اومد دنبالمون و رفتیم توی بانک TD CANADA TRUST حساب باز کردیم. 2 تا credit card هم بهمون دادن . بعدش هم رفتیم canada service برای sin card و اونجا هم سریع انجام شد. چون آرینا خسته و گرسنه بود برگشتیم خونه.
این از اولین روز در تورنتو. در کل شهر تمیز و خوبیه البته تا الان. اگه میشد با کل خانواده مهاجرت کرد خیلی عالی بود اما ...هی...

خوب فعلا

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام ما هم مقیم دبی هستیم و داریم با ترکیش ایر از تهران به تورنتو می ریم. ممکن بفرمایید با چه مشکلی مواجه شدید که ما بتونیم از قبل آماده باشیم. ممنون از شما

ویدا گفت...

رفتین و راحت شدین . خوب هرچی بوده بخیر گذشته . میدونم دلتنگ هستی ولی سعی کن از این موضوع فاصله بگیری تا بتونی با انرژی به کارهات برسی . ما رو بیخبر نذار . مواظب خوتون باشین و سعی کنین دنیای زیبایی واسه خوتون بسازین .

فریبا گفت...

سلام خوش آمدید و امیدوارم روزهای خوبی پیش روی داشته باشید. شاد و سربلند باشید

Shouka گفت...

مشکل این بود که بیشتر از یک سال از اقامت ما توی ایران می گذشت و اقامتمون رو به اداره گذرنامه اعلام نکرده بودیم

Shouka گفت...

ممنون فریبا و ویدای عزیز