۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

چه خبر؟
- هیچی. اول از همه که به هموطنان عزیز، بخصوص دوستان مقیم ایران بابت انتصاب مجدد احمدی نژاد تسلیت می گم.
- دوم این که روز شروع مرخصی مامان شدن من هم دقیقا معلوم شد. از 21 جولای دیگه نمی رم سر کار. با رئیسم صحبت کردم و قرار شده 21 اکتبر برگردم دفتر. البته اصلا دلم نمی خواد یه دختر کوچولوی سه ماهه رو تنها بزارم. اگه کارا خوب پیش بره ، برنمی گردم. اما فعلا نخواستم ریسک کنم و کارمو از دست بدم. تا سه ماه دیگه خیلی اتفاقا ممکنه بیفته. فعلا هم جای من دختر داییم میاد که چند روز پیش کارشو از دست داده . من به مدیر معرفیش کردم اون هم باهاش صحبت کرد و قرار شده از 15 جولای بیاد سر کار.
- راستی بالاخره Mamas & Papas هم لطف کرد و یه sale سی درصدی زد. ما هم رفتیم و برای خانوم کوچولو یه سرویس روتختی و لحاف و پتو خریدیم که طرح Pooh داره اما به رنگ صورتی و آبی خیلی کم رنگ. کلی خوش بحالمون شد.

آخرش هم امیدوارم توی این مدت مرخصی تکلیف فایل کانادای ما هم معلوم بشه تا بهتر بتونیم تصمیم بگیریم.

هیچ نظری موجود نیست: