۱۳۸۸ تیر ۱۰, چهارشنبه

به مرجان

الان رفته بودم طبق معمول هر روز به وبلاگ دوستان سر بزنم. توی وبلاگ مرجان (کویر سمنان) جواب کامنت دیروزم رو دیدم و خیلی غصه خوردم. من واقعا از اطلاعاتی که مرجان توی وبلاگش در مورد کانادا میده ممنونم. هر چند با نظرات سیاسیش موافق نبودم. کسایی که اینجا رو می خونن دیدن که یه پست گذاشتم در مخالفت با تحریمی ها. اما روی صحبت من به شخص خاصی نبوده و اصلا به کسی توهین نکردم. توی هیچ وبلاگی هم به مرجان یا هیچ کس فحش ندادم (اگه کسی با اسم من همچین چیزی دیده حتما بیاد به من آدرس بده) . شاید برای خیلی ها مهم نباشه که دیگران در موردشون چی فکر می کنن . من اگه حرفی زده باشم اصلا اینطور ناراحت نمی شم. اما وقتی کاری انجام ندادم خیلی غصه می خورم که به اسم من تموم بشه. اونم یه همچین موضوع مهمی یعنی توهین به دیگران که نشانه شعور آدم هست.
به هر حال ابن حرفو برای خود مرجان نوشتم. اما اینجا هم گفتم که اگه کسی از حرف من همچین برداشتی کرده از اشتباه در بیاد. امیدوارم این سوتفاهم برطرف بشه.
یک شوکای غصه دار

۲ نظر:

Marjan گفت...

شوكا جان اسم وبلاگ رو نميارم اينجا چون اصلا حوصله درد سر ندارم، اما متن كامنت چيزى تو اين مايه بود

كه من چند وقتى هست وبلاگ اين خانم رو ميخونم و از اطلا'اتش در مورد كانادا استفاده ميكنم اما خيلى زود فهميدم كه يك زن عقده اى و با مشكلات روانى هست،

حتى براى اينكه بدونم تهمت نزدم دوباره هم عليرغم ميل باطنيم رفتم تو وبلاگ طرف و روى اسمت كليك كردم آدرس وبلاگت باز شد اگر چنين كامنتى با اين متن نگذاشتى بدون كه كسى از طرفت اين رو نوشته، اما صاحب اون وبلاگ آدم بسيار مشكل دارى هست ( خانم هست ) كه من اصلا حوصله رو در رو شدن باهاش رو ندارم چون از نظر من حتى ارزشش رو نداره

اگر كه شما اين رو نگفتى و كسى ديگه از اسم و آدرس وبلاگت سو استفاده كرده من عذرخواهى ميكنم اما اگر خودت گذاشتى دوست دارم بدونم چرا ، همين.

سحر گفت...

خانم شوکا، اصلا خودت رو ناراحت نکن
این خوبه که آدم حساس باشه که کسی ازش دلگیر نشه ولی اون شخص باید یه آدم درست و حسابی، خانواده دار و با شخصیت
نه مثل این خانم که مشکل داره اونم شدید
پست دیروزش رو خوندی؟ یه پست پر از فحش و ناسزا به گیلاسی
هر چی از دهنش در اومده بود گفته بود
شما هم مراقب باش. این آدمها این مدلی هستند دیگه باید با قید احتیاط باهاشون برخورد کرد.
کی می دونه؟ شاید بلایی که سر گیلاسی اورد سر شما هم بیاره. ازش بعید نیست
اون پست رو حذف کرده البته چون شاید به ذهن مسئله دارش رسیده که گندش رو در آورده.
خوش باشی