۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۲, سه‌شنبه

چند روز گذشته

خوب این چند روز یکمی سرم شلوغ بود.
- شنبه رفتم کارنامه اصلی رو از British Council گرفتم. بعد هم رفتم بیمارستان برای آزمایش قند خون بارداری که واقعا خدا نصیب نکنه. خوردن 75 گرم گلوکز محلول توی یک لیوان آب اونم با معده خالی. بعد هم ترجمه ریزنمرات رو از آقای مترجم تحویل گرفتیم. قرار بود بریم عکاسی بگیم که از روی عکس هامون دوباره چاپ کنه اما متاسفانه اون عکاسی تعطیل کرده بود و رفته بود، حیف شد عکسای خوبی می گرفت... آخر از همه هم رفتم رستوران اپل و شکمی از عزای غذاهای خوشمزه ایرانی در آوردم.
- یکشنبه صبح با حالت تهوع شدید شروع شد. بدتر اینکه قرار بود برم سفارت ایران اما روسری یادم رفته بود و کارم یک روز عقب افتاد. یعد از ظهر رفتیم یه عکاسی که هندی بودند و دو تا عکس بسیار زشت گرفتیم . من شبیه جنازه شده بودم و شوهربیچاره شبیه قاتلا.
- دوشنبه صبح حالم تعریفی نداشت اما باید می رفتم سفارت ایران برای دریافت کپی برابر اصل پاسپورت ها. از ساعت 7:30 اونجا سر پا وایسادم تا ساعت 8 درو باز کردن و رفتیم تو. البته اونجا خیلی سریع کارم تموم شد و برگشتم شرکت. به محض رسیدن شروع کردم یکبار کل مدارک رو چک کردن. بعد هم از روی همه کپی گرفتم و اسکن هم کردم تا یک یک فایل برای خودم هم داشته باشم. بعد هم زنگ زدم کوریر اومد و مدارک رو برد.
راستی دوشنبه تولدم هم بود و بعد از کار با خستگی فراوان رفتیم تولد بازی . برای شام هم رفتیم یه رستوران توی دبی مال که جای همگی خالی غذاش خوب بود. بعدش هم برای اینکه دختری حسودی نکنه که مامانش کادو گرفته رفتیم و 7-8 دست لباس خوشگل از چیکو براش خریدیم. آخه حراج زده بود و قیمتاش واقعا عالی بود. اونقدر قربون صدقه لباسا رفتم...
- سه شنبه به علت تب و سرماخوردگی و کوفتگی نیومدم سر کار و استراحت کردم.
- چهارشنبه: امروز صبح دوباره گلاب یه روتون... اما الان بهترم. تووب سایت آرامکس هم چک کردم . مدارکمون دیروز ساعت 3:45 رسیده به مقصد. خدا رو شکر.

* امیر جان امیدوارم فایل نامبر جدید ما هم به همین سرعت بیاد و مشکلی ایجاد نشه. در ضمن من وضعیت آنلاین فایلمون رو چک کردم. به in process تغییر کرده.

۲ نظر:

امیر گفت...

شوکا جان
تولدت مبارک باشه. خبر نداشتیم وگرنه حتما در ضیافت تون شرکت میکردیم.
خوش باشی‌

هستی گفت...

شوکا جان سلام
تولدت مبارک، ایشالله سالهای سال با سلامتی کنار همسر و دختر گلت که به زودی بهتون اضافه میشه زندگی خوبی داشته باشین