۱۳۸۷ اسفند ۸, پنجشنبه

خبر توپ

سلام
بالاخره نامه درخواست مدارک برای ما هم اومد. از خوشحالی نمی دونم چیکار کنم. وقتی بر می گردم و به عقب نگاه می کنم ، میبینم تمام اتفاقاتی که توی دو سال گذشته افتاد و شاید اون موقع باعث ناراحتی ما شد (چون فکر می کردیم پروسه مهاجرتمون داره عقب می افته) ، در واقع مسیر ما رو تقریبا چهار سال کوتاهتر کرد. خدارو شکر.
بگذریم . نامه ما دوم فوریه به کانادا رسید و اونها هم خیلی سریع یعنی دهم فوریه جواب دادن. که البته تا به امارات برسه شده بیست و یکم و تا مسوول صندوق پستی خیلی باهوش و زرنگ ما با کلی التماس من بره نامه رو بیاره ، شد امروز. ما تا صد و بیست روز مهلت داریم مدارکمون رو آماده کنیم. خیلی ذوق دارم.
البته امتحان آیلتس من اوایل آوریل هست. نمی دونم میشه نتیجه امتحان قبلی رو قرستاد و توضیح داد که برای امتحان جدید هم اقدام کردم؟ نمی دونم. حالا باید برم ته توشو در بیارم.

هیچ نظری موجود نیست: