۱۳۸۸ خرداد ۶, چهارشنبه

کی میگه کانادا سرده؟

آقا جون اصلا کی می گه کانادا سرده؟ هرکی فکر می کنه کانادا سرده یه سر پاشه بیاد دفتر ما تا بفهمه سرما یعنی چی. سیستم خنک کننده شرکت ما بصورت مرکزی برای کل ساختمان کنترل می شه. و متاسفانه ما از داخل دفتر هیچ کنترلی روش نداریم. یعنی که شکنجه. هوای بیرون الان 36-37 درجه ست اما ما باید اینجا بلرزیم. البته این سرما فقط هم توی شرکت ما نیست، خیلی جاها همینطوریه. من نمی دونم اینا چه اصراری به هدر دادن این همه انرژی دارن. زمستون و تابستون ما باید با ژاکت و کت باشیم تا یخ نزنیم. تا حالا ده بار به مسئول کارهای maintainance زنگ زدم. هر دفعه یه هندی رو می فرسته بعد از نیم ساعت میاد میگه درجه رو گذاشته رو مثلا 25. آخه پدرصلواتی ما تو خونه با درجه 25 گرممون میشه چطور اینجا فکمون داره از سرما میلرزه. احتمالا اون 25 درجه با این 25 درجه فرق می کنه... خلاصه که بساطی داریم با این سرما. فقط یه حسن که داره اینه که من دیگه برم کانادا سردم نمیشه.
پی نوشت: راستی همسر مهربان رو به لیست نویسنده های وبلاگم اضافه کردم . از این به بعد دو تایی اینجا می نویسیم. البته لپ تاپش فونت فارسی نداره مجبوره فعلا فینگلیش بنویسه.

۵ نظر:

باد صبا گفت...

سلام
وبلاگ جالبی دارید
موفق باشید

مریم-یادگار گفت...

در مورد سرد بودن هوای داخل ساختمونها کاملا می دونم چی میگی اینجا هم همینطوره پارسال تابستون که ما اومدیم تورنتو من رسما می لرزیدم سر کلاس زبان که میرفتم و دیدم همه من جمله معلمها با خودشون ژاکت میارن:)
و یه خواهشی داشتم میشه لطفا آدرس اون وبلاگی که کتاب دانلود کردی برای من بفرستی؟ منم به شدت محتاج کتاب خوندنم ولی جایی سراغ ندارم.
قربانت

Shouka گفت...

باد صبا مرسی دوست جان

مریم جان اسم اسن وبلاگ توی لیست پیوندهای من هست. در ضمن سایت زیر هم کلی کتاب داره:
www.ketabfarsi.org

امیر گفت...

سلام شوکا جان
این هندی‌ها با سیستم انگلیسی کار میکنند. بهش بگو روی ۲۵ درجه سانتیگراد تنظیم کنه.من فکر کنم روی فارنهایت تنظیم می‌کنه!!!!
خوش باشی‌

Shouka گفت...

کلی خندیدم امیر جان