۱۳۸۸ خرداد ۵, سه‌شنبه

- توی این پست اول می خوام از یلدای عزیز برای معرفی وبلاگ دانلود کتاب تشکر کنم. واسه منی که عاشق کتاب خوندن هستم هیچی به اندازه گیر آوردن چند تا کتاب خوب نمی تونه لذت بخش باشه. با چنان سرعتی وبلاگ مورد نظر رو لینک کردم که خودم بعدش خندم گرفت.
- دیشب رفتیم قرارداد خونه جدید رو نوشتیم. به امید خدا اول جون کلیدش رو بهمون تحویل می دن. خونه قبلی رو خیلی دوست داشتم. اولین خونه مشترک من و همسر جان بود. خاطرات خوبی هم از اون خونه داریم. اما با اومدن دخترمون اونجا یکم واسمون کوچیک بود و به یه خونه دو خوابه نیاز داشتیم. خدا رو شکر این رکود اقتصادی هر بدی که داشت یه خوبی هم داشته که کرایه خونه حسابی اومده پایین و ما تونستیم فقط با 2 هزار درهم اختلاف قیمت در سال یه دو خوابه خیلی بزرگ کرایه کنیم.

فعلا خبر دیگه ای نیست تا بعد.

۳ نظر:

یلدا گفت...

سلام شوکا جان.
ممنون که حوصله کردی و وبلاگم رو خوندی.
من هم دو سال دوبی زندگی کردم،در Greens. پست قبلیت رو که خوندم خاطرات دوبی برام زنده شد...خوش باشید

هستی گفت...

خونه نو مبارک
مواظب باش تو اساس کشی خودت و نی نی رو زیاد اذیت نکنی

امیر گفت...

شوکا جان سلام
شیرینی ما که محفوظه؟؟
خوش باشی