۱۳۸۸ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

آخرین اخبار

- به سلامتی تقریبا همه مدارک ترجمه شد و توی 2 الی 3 روز آینده بدستم می رسه. می مونه ریز نمرات که باید بدم اینجا همون آقای مترجم که گفتم ترجمه بکنه.
- نتیجه امتحان آیلتس هم همین شنبه معلوم میشه.
- برای نامه بانک هم باید تا آخر ماه آوریل صبر کنم یعنی 5شنبه. شنبه میرم درخواست می دم و احتمالا تا روز سه شنبه نامه آماده میشه.
نمی دونم بعد از فرستادن مدارک تا چند وقت باید منتظر جواب بمونم. اما امیدوارم همونطوری که تا حالا بوده، همه چیز توی بهترین زمان اتفاق بیافته.
-----------------------------------------------------------------------------------
- دخترمون هم خیلی خوبه. البته شیطونه ، دیشب تا صبح داشت توی شکم من می دوید و نذاشت بخوابم. واسه همین هم امروز یکم کسلم . یعنی کلا به خاطر کم شدن کار و اینکه مجبورم از ساعت 9 تا 6 بعد از ظهر اینجا بشینم خیلی خسته می شم. اما باز هم خدا رو شکر که توی این وضعیت بحرانی هنوز هم کارمون رو داریم.
- این شنبه واسه آزمایش قند خون باید برم بیمارستان. شنیدم یکمی طول می کشه...پوف

خبر دیگه ای نیست فعلا. تا بعد

۵ نظر:

امیر گفت...

سلام
من مدارک خودمون رو ۳ آوریل ، فرستادم و تا الان هیچ خبری ازشون نشده.
انشا‌الله شما زود خبر دار بشید.
خوش باشی‌

Shouka گفت...

امیر جان

فکر می کنم حداقل 2-4 ماه طول می کشه تا جواب بیاد. به هر حال اگه شما زودتر جواب گرفتی ما رو هم خبر کن

Shouka گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
امیر گفت...

شوکا جان
میدونی‌ که بعد از اینکه مدارک رو فرستادید ، یه فایل نامبر جدید میاد براتون ، اون هنوز برای ما نیامده و فکر نکنم بیشتر از ۱ ماه طول بکشه. البته نمی‌شه پیش بینی‌ کرد.با هم در تماس خواهیم بود.
خوش باشی‌

امیر گفت...

شوکا جان
همین الان موقعیت ما از WHITHDRAWN به IN PROCESS تغییر کرد.
خوش باشی