۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

به به سلام شوکا خانم ...

سلام
والله دیگه روم نمی شد بیام بنویسم... از بس طول کشید. اما دلایلش رو می گم . همونطور که در جریان هستید نمی دونم به چه دلیل من فیلتر شدم و واسه وارد شدن به وبلاگ خودم احتیاج به فیلتر شکن دارم. یه مدتی بود فیلتر شکنم رو تمدید نکردم و اعتبارش تموم شده بود . یه سری فیلتر شکنهای مجانی هم که روی لپ تاپم هست اصلا بدرد نمی خورد. و اینجوری شد که ما ننوشتیم....
اما به هر حال با همت زیادی که خرج کردم موفق شدم دوباره فیلتر شکنم رو تمدید کنم... و حالا براتون بگم چه خبر:
خبرای زیادی نیست. اوضاع در مورد کانادا به همون منوال سابق داره پیش میره و ما منتظریم. آخرین باری که سایت اداره مهاجرت رو چک کردم دیدم که ویزا آفیس لندن مدت رسیدگی رو به 20 ماه افزایش داده که به هر حال آخر آگوست ، یعنی کمتر از 10 روز دیگه میشه 20 ماه که ما آخرین مدارک رو فرستادیم.
در ادامه سعی در داشتن زندگی عادی و پیدا کردن کار صبح ، مدارکم رو بردم دانشگاه و برای تدریس درخواست دادم. فکر می کنم که به احتمال 70 در صد از مهر شروع کنم تدریس.
دیگه جونم براتون بگه آرینا خانم مغز بادوم 3 شهریور - 25 آگوست داره 2 ساله میشه. باورم نمی شه
دیگه اینکه دلم لک زده واسه یه سفر . شاید بریم تو شهریور...
همین

هیچ نظری موجود نیست: