۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

خبری نیست جزبی خبری

هیچ خبر تازه ای نیست. همه چی کش دار و طولانیه. احتمالا 5 شنبه بریم دبی . شاید نخوایم ویزا رو تمدید کنیم . نمی دونم. کلاس هامون خیلی خوب داره پیش میره . نیست خیلی معروفیم!!!!!!!
متاسفانه یکی از شاگردهام که توی کلاس فشرده بود و فقط 26 سالش بود تصادف کرد و مرد. خیلی شک بزرگی بود برای همه.
آرینا خوبه. سه چهار روز تب و مریضی داشت که دکتر گفت تب سنجاقکه. به حق چیزهای نشنیده. یکی دو تا سوال روانپزشکانه (کلمه ضرب میکنم) دارم که بزودی میام و مطرح می کنم و از تمامی متخصصین تقاضای همفکری دارم.
فعلا باید برم.
پی نوشت:
الان آدرس وبلاگ جدید گلدونه رو پیدا کردم و کلی خوشحال شدم نوشته هاشو دوست دارم

۲ نظر:

كمي از زندگي گفت...

آخی ... خدا رحمتش کنه. بیچاره خانواده اش.

ایشالله که آریانا زودتر بهتر بشه و خبرهای خوب هم زودتر برسه.اومدی دبی یه ندا بده.
اندکی صبر سحر نزدیک است.

علیرضا گفت...

سلام
مطلب جدید گذاشتم ، خوشحال می شوم به من سر بزنی و نظر بدهی
علیرضا