۱۳۸۸ آذر ۲۲, یکشنبه

سلام به همه دوستاي خوبم
- من هنوز ايرانم و سام برگشته دبي. آرينا خوبه فقط يكمي سرما خورده در كل بچه بدي نيست. از پرونده كانادامون هنوز خبري نيست. البته آخرين بار ده روز پيش صندوق پستيمون رو چك كرديم. اميدوارم كه تو اين فاصله خبرايي شده باشه. سام توي محيط كارش يه تغييراتي ايجاد شده كه خدا كنه به بهتر شدن وضع ختم بشه. من كه قصد ندارم فعلا برگردم سر كار به خاطر آرينا. البته يه مقدار از نظر مالي بهمون فشار مياد اما دوست دارم خودم بچمو بزرگ كنم.
الان بيشتر از اين نمي تونم بنويسم.
دوستتون دارم

۷ نظر:

كيارش گفت...

سلام
من كيارش هستم و ميخوام كار مهاجرتم رو شروع كنم من فوق ليسانس دارم و همچنين مدرك ايلتس آكادميك 6 رو هم دارم ولي تصميم گرفتم برا كار مهاجرت به يك وكيل (مشاور مهاجرت) خوب كه هم پرونده هاي موفق زيادي داشته وهم پيگير كار موكلاش باشه ميگردم چون همه اين مشاوران خودشون ميگن كه كارشون از همه بهتره و.......................... خودتون بهتر ميدونيد
اگه شما برا مهاجرت خودتون وكيل داشتيد و از كارش راضي بوديد ومهمتر از همه پروندتون موفق بوده
در صورت امكان اسم و آدرس ايشون يا اون شركت رو برام ميل كنيد
با سپاس فراوان
اي ميل من news4i@yahoo.com

Unknown گفت...

كانادامانادا رو هم ببين
http://canadamanada.blogfa.com/

علیرضا گفت...

من علیرضا هستم به همراه همسرم وبلاگ رادیو فارسی کانادا رو آپدیت می کنیم. ما 22 فروردین عازم مونترال هستیم. همچنین ما پس از اقدامات اولیه در مونترال و گرفتن کارتها می خواهیم بیاییم تورنتو رو ببینیم .. از شما درخواستم اینه که اولا منو به ویلاگتون لینک کنید و همچمین منو راهنمایی و کمک کنید.
در ضمن من با اجازتون شما را لینک کردم.
آدرس وبلاگم : http://radiocanada.blogfa.com/
موفق باشید

Siavash Imany گفت...

سلام

از آنجايي كه خودپي گير اخبار مهاجرت بودم وبلاگي راه انداختم كه با استفاده از گوگل ريدر آخرين مطالب ديگر وبلاگها را دراين باره نشان دهد
شما را به ديدن آن دعوت مي كنم.
http://fromirantocanada.blogspot.com

هامونوشت گفت...

به رسم معهود سلام.
نمي‌دانم اين يادداشت را قبل تحويل سال مي‌خوانيد يا بعدش. مهم نيست چه وقت اما مهم است كه چه مي‌خوانيد. گاه انسان در مي‌ماند اين طور مواقع چه بگويد كه هم حق مطلب را ادا كرده باشد و هم به خود و خواننده‌اش بچسبد. خيلي فكر كردم اما عقل‌م به جايي قد نداد و لذا دست از پا درازتر به ياد سخني حكيمانه از حضرت امير افتادم كه فرمود: "هر روز كه در آن نافرماني خدا صورت نگيرد، عيد است".
براستي كه قدر و منزلت اين سخن را كسي نمي‌داند جز عمل كننده‌ به آن. عيد نوروز براي بنده‌گان خوب و حرف گوش كن خدا هر روز اتفاق مي‌افتد. در اين دقايق 90 از خدا مي‌خواهم كه هر روز ما و شما را عيد بگرداند، تا وقتي كه سال نو مي‌شود اين‌گونه احساس غربت نكنيم. آمين.
هر روزتان نوروز، نوروزتان پيروز. يا حق.

شانتمیس گفت...

سال نو مبارک

ali گفت...

ملاقات دوم با مهاجرين كانادا در پارك قيطريه
و آشنایی با گروه کانادا ایمیگرنتس
تاريخ 25 ام تيرماه 1389
ساعت 10 صبح الي 12

http://cig.blogfa.com