۱۳۸۸ تیر ۱۴, یکشنبه

مناظره محمود و امام زمان

برگرفته از وبلاگ حميدرضا حسيني
من گمان مي‌كردم شما مي‌خواهيد مطالب اساسي را بيان كنيد. بنده به شما علاقه‌مندم. ولي بايد تكرار كنم كه دلم مي‌سوزد كه به شما اطلاعات غلط داده‌اند.ببينيد آقاي صاحب زمان. خواهش مي‌كنم به اين نمودار دقت كنيد. به اين مي‌گويند ضريب جيني. هرچه قدر بيشتر باشد، شكاف ديني ملت بيشتر است. الان وضع ديني ملت از قبل بهتر است.. از زمان شما كه خيلي بهتر است. پس براي چه شما الان ظهور كرديد؟ اين ۱۲ قرن كجا بوديد؟ ۱۲ قرن فساد نبود؟ غارتگري نبود؟ الان يك دفعه وضع بد شد؟ گراني شد؟ بي ديني شد؟ در اين ۱۲ قرن گل و بلبل بود؟ براي چه ۱۲ قرن سكوت كرديد؟ ملت كه فراموش نكرده است.زمان شما ببينيد همه مناصب دست خويشاوندان يك عده­ اي بود. يك حلقه اي درست كرده بودند و مدام امامت را بين فرزندانشان مي‌چرخاندند. 4 سال پيش ما آمديم و ادعاي تقدس و هاله نور كرديم. انگار وارد حريم ممنوعه عده‌اي شديم. [من] نمي‌خواهم وارد بعضي مسايل شوم. و الان مي‌بينيم كه همه‌ي اين‌ها با هم متحدند.. ما معتقديم كه صحنه‌گردان اصلي آقاي هاشمي است. نفرماييد كه ارتباطي نيست. اتفاقا ظهور شما هم جزو همان برنامه است. حتا كورش و اميركبير هم جزو همان باندند. ملت فراموش نكرده كه آقاي هاشمي كتاب در مورد اميركبير نوشته و او را تاييد كرده. ميرحسين موسوي و سيد محمد خاتمي هم كه از اقوام جنابعالي‌اند. خود شما هم كه شال سبز پوشيده‌ايد. اين‌ها مفهومش چيه؟هدف اين دولت خدمت به ملت است. ملت بيدار است. بحمدالله ملت ايران هسته‌ي شده است. نانو شده است. سلول بنيادي شده است. فضايي شده است. جام جهاني شده. المپيك شده. براي چه مي‌خواهيد رشد ملت را زير سوال ببريد؟اين كه خيلي بده. مگر زمان شما و پدرانتان چه قدر پروژه احداث شد؟ يك مسجدالرسول بود زمان جدتان و يك دانشگاه زمان امام صادق. چقدر اينترنت بود؟ چقدر روزنامه بود؟ آيا دموكراسي بود؟ فقط يك ابولهب بود كه از شما انتقاد مي‌كرد. ببينيد با او چه كردند. با همسرش چه كردند. كراواتش را در خيابان چيدند. دستاوردهاي ملت را زير سوال نبريد. 1400 سال است وضع ملت را به اين‌جا رسانديد. آن وقت جاروجنجال راه مي‌اندازند كه آبروي ايران در اين دولت رفت. من فقط با طرح دوتا سوال از موضع ملت دفاع كردم. آن‌ها به هم ريختند.. مستاصل شدند. شما چرا نشسته‌ايد به جاي آمريكايي‌ها و از آنها دفاع مي‌كنيد؟ ملت فراموش نكرده زمان شما روابط با آمريكا چگونه بود. يادتان رفته كه عموي شما امام حسن در سعدآباد آن قرارداد ننگين را با معاويه بست؟ اينه ديپلماسي عزتمند؟من نمي‌خواستم اين مسايل را باز كنم. اما خيلي متاسف شدم وقتي اين خبر را به من دادند. براي چي شما در عاشورا از بازيگر استفاده مي‌كنيد؟ ملت نمي‌داند كه ظلم هست؟ فشار هست؟ لازم بود شما بازيگر [بياوريد] كه نشان بدهيد وضع ديني مردم خراب است؟ من تعجب مي‌كنم از شما.نمودارهاي بانك مركزي نشان مي‌دهد دين مردم در زمان حكومت شما و پدرانتان بدترين [وضع] را داشته. در زمان جد شما ميزان تشيع در هكتار صفر بوده. ما رسانديم به 100مليون. اين را كه ديگر نمي‌شود انكار كرد آقاي صاحب زمان. من نمي‌خواستم وارد اين بحث بشوم اما جد شما با يك هجمه‌‌ي سنگين يك كتاب عليه بنده چاپ كرده كه توي اون به صورت بي‌سابقه‌اي طي سيصد هزار تيتر به من و منافقين لعنت فرستاده.من شخصا علاقه مند به ورود به اين‌ها نبودم. قبلا هم گفته‌ام كه ازهمه‌ي افتراهايي كه بخود من نسبت داده شد، گذشت كردم. الان هم مي‌بخشم. اما ازتوهين به منافقين، توهين به انتخاب ملت نمي توانم بگذرم. ملت اين اجازه را نمي‌دهند. شما آقاي صاحب‌الزمان بايد پاسخ ملت را بدهيد. اين همه پولي كه در جمكران به شما داده مي‌شود چه شد؟ اين‌ها را هزينه مراسم تولد خودتان كرديد؟ همين آقاي جزايري كلي نذر كرده بود. شما پول را كه مي‌گرفتيد نپرسيديد از كجا آمده؟ بعد سيل اتهامات است كه به ملت وارد مي‌كنند. من همين جا اعلام مي‌كنم، اگر آقاي محصولي گفته كه ثروتش امانت شماست كه قرار است بعد از ظهور به شما بازگردانده شود، همه‌اش مال شما و تيم‌تان. با نوار و اين حرف‌ها كه نمي‌شود كشور را عالمانه اداره كرد. رئيس جمهور بايد خودش كارشناس ارشد باشد. بنده دكتري‌ام را با شب بيداري گرفته‌ام. نه مثل بعضي كه همزمان حكومت مي‌كردند هم بدون كنكور ولايت گرفتند، آن هم در5 سالگي. البته من آماده ام شما تشريف بياوريد تا من به عنوان يك شاگرد براي شما توضيح بدهم كه ديپلماسي عمومي چه چيز خفني است.من فقط اين نكته را بگم و عرايضم را خاتمه بدهم. من اين‌جا پرونده‌ي دارم از دوتا خانم. اجازه دارم بگم؟ بگم؟ اين خانم‌ها را شما مي‌شناسيد. شما هميشه با اين‌ها بوده‌ايد. يك زماني با خانم صغري و بعد خانم كبري. من با همين غيبت مخالفم نه قانون، آقاي وليعصر.

هیچ نظری موجود نیست: