۱۳۸۸ خرداد ۲۴, یکشنبه

به تحریمی ها ی عزیز

من خیلی سعی کردم در مورد اظهار فضل دوستان تحریمی عزیز هیچی ننویسم چون اصلا آدم سیاسی نیستم و اطلاعاتم در حد اخباری هست که می شنوم و تجزیه و تحلیل هایی که پیش خودم میکنم. اما حداقل به خودم اجازه نمی دم که به فهم و شعور حتی یک نفر بدون دلیل کافی شک کنم و چون خودم فکر می کنم یه مساله صحیح هست ، به این همه آدمی که اومدن تو خیابون توهین کنم و انگ ماجراجویی و جوگیر شدن بهشون بزنم.
دوست عزیز صرف اینکه وبلاگ شما قدیمی و پر خواننده است دلیل نمی شه شما احساس کنی در هر زمینه ای کارشناسی. حتی یک لحظه پیش خودت فکر نکردی شاید بین هزاران دانشجو و مردمی که توی شهرهای کوچیک و بزرگ دارن میرن به خیابون حداقل صد نفر پیدا بشن که به گفته شما جوزده نباشن و مثل شما مغز و قدرت تجزیه و تحلیل دارن و شاید ...شاید یکم از مسائل سیاسی پشت پرده بهتر از شما خبر دارن و احتمالا هدفی رو دنبال می کنند.
اینکه شما توی وبلاگت هر چی می خوای می نویسی نشانه شجاعت نیست عزیزم. البته شما حتما معنی دموکراسی رو بهتر از من می دونی . هر کسی آزاده نظر خودشو بگه ، اما اون ته معنی دموکراسی برای شما این تعریف نشده که اعلام این نظر نباید به عقاید دیگران توهین بشه؟
کلام آخر: من نمی گم 24 رای احمدی نژاد همش مال موسوی بوده، یا مال کروبی و رضایی. اما می گم همین 10 میلیون آدمی که فکر می کنند رایشون دزدیده شده ، و ریختن توی خیابون حداقل حق دارن جواب اعتراضشون رو بصورت محترمانه بگیرند و قانع بشن نه با باتوم.

۲ نظر:

مریم-یادگار گفت...

مرسی
می دونم خطابتون به کدوم عزیزه .. پست ایشون رو خوندم و تصمیم گیریشون برای اینکه هر کی چقدر رای آورده و اینکه اکثریت رای دهنده ها در ایران بی اطلاعاتند و حتما به احمتی رای میدن
من واقعا با ایشون موافق نیستم.

لاله گفت...

حرف دل من رو زدی شوکا جون. مشکل اینه که این افراد دهنشون رو باز میکنن و دیگران رو هر طور که دوست دارن مورد توهین قرار میدن، بعد هم میگن دموکراسی یعنی همین.