۱۳۸۸ فروردین ۲۴, دوشنبه

من برگشتم

سلام من برگشتم.
چه خبر؟ چون عجله دارم سریع می گم و می رم.
- عدم سو پیشینه رو گرفتیم. توی ایران هنوز مثل صد سال پیش همه دست و بال آدم رو سیاه می کنند واسه انگشت نگاری. اما خدا رو شکر تموم شد.
- ریز نمرات رو از دانشگاه گرفتیم که البته مثل همیشه در کمال همکاری پژوهش حاضر به مهر زدن نشد و گفت باید بره معاونت و ... . به همین دلیل هم دارالترجمه مدارک رو برا ترجمه قبول نکرد. هر چی هم ما گفتیم بابا ما مهر وزارت خارجه رو لازم نداریم نپذیرفتن و زیر بار نرفتن. حالا باید بدیم یک آقای مترجمی که مورد تایید وزارت امور خارجه کانادا هست و بابت هر صفحه خدا تومان ازمون می گیره ترجمه کنه. عیب نداره . تصمیم گرفتم هیچ استرسی به خودم وارد نکنم.
- از ایران بگم: بی نظمی تا دلت بخواد. رانندگی ها افتضاح . راستی مردم چرا دیگه مهربون نیستند؟ چرا اصلا به هم احترام نمی زارن؟ ...
- جمعه و شنبه امتحان آیلتس دارم. باید یکم بخونم. می بینید چقدر درسخون هستم...

فعلا همین. تا برگردم و خبرهای بعدی رو بدم.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

salam,
enshallah khoob emtehan dadin? manam dirooz stockholm emtehan dadam, hame chi khob bood gheir az reading ke fekr konam bishtar az 4 ham nasham!!! onvaght baghieh balaye 6!!
bad shansi ovordam, too section 2 gir kardam bad joor
mikham vase 9 may too LUND emtehan bedam
ma ro dar jaryan nomre gharar bedin
bye